Agentes de Cáritas22/11/2021

Alfabetització, tallers d’ocupació i administració al nou centre ANAWIM de Cáritas Ontinyent

La programació del centre preveu la incorporació d’un taller d’administració domèstica i un taller d’ocupació.

El nou centre ANAWIM de formació i promoció de persones es posa en marxa amb una àmplia diversitat d’activitats. Les instal·lacions ofereixen els cursos d’alfabetització que es desenvolupen adreçats, sobretot, a persones migrants. A més la programació del centre preveu la incorporació d’un taller d’administració domèstica i un taller d’ocupació.

Entre les iniciatives futures cal assenyalar que el centre acollirà la presentació de la pròxima Campanya de Nadal de Cáritas el 14 de desembre.

A mig termini també està previst que s’impartisca, en el mes de gener de 2022, un curs de manipulador d’aliments. Les instal·lacions que s’acaben d’inaugurar seran també un punt de trobada per als voluntaris. En aquest sentit, el 7 de febrer de 2022 s’iniciarà un curs bàsic per al voluntariat.

Cáritas Ontinyent acaba d’inaugurar el seu nou centre de formació i promoció de les persones al carrer Gomis d’Ontinyent. Amb el nom d’ANAWIM, una referència de la Bíblia que significa en llengua hebrea “pobre de Yahvé”, el centre ha estat beneït el darrer diumenge, coincidint amb el Dia Mundial de la Pobresa amb assistència de voluntaris de les quatre parròquies de la ciutat.

El centre sorgeix com un lloc d’orientació, de preparació i d’assessorament. Un nou recurs social de Cáritas Ontinyent finançat amb fons procedents dels benefactors locals de la institució.